Maatalousalan toimisto- ja henkilöstökoordinaattori

 
Haemme osa-aikaista maatalousalan toimisto- ja henkilöstökoordinaattoria vanhempainvapaan sijaisuuteen. Tehtävässä vastaat itsenäisesti palkkahallinnosta, henkilöstöasioista ja viranomaisyhteistyöstä sekä huolehdit työntekijöiden työsuhteiden elinkaareen liittyvien asioiden valmistelusta. Työ on määräaikainen, ja alkaa sopimuksen mukaan, viimeistään tammikuussa 2026 kestäen vuoden 2026 loppuun saakka.
 
Toivomme ensisijaisesti, että tehtävä toteutetaan toiminimellä tai muun yritysmuodon kautta, eli laskutat meitä tuottamistasi palveluista. Tehtävän painotuksia voidaan muokata osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan.
Työtehtäviisi kuuluu:
  • Palkkojen valmistelu, laskeminen ja kirjaaminen
  • Työsuhdeasioihin liittyvä neuvonta ja ohjeistus työntekijöille (myös englanniksi)
  • Yhteistyö ja asiointi viranomaisten ja kumppaneiden kanssa (Kela, Migri, työterveys, vakuutusyhtiöt)
  • Työntekijöiden työsuhteen elinkaareen liittyvien asioiden valmistelu (esim. aloitus, muutokset, päättäminen)
  • Työvaatevaraston hallinta, kirjanpito ja tilaukset
 
Toivomme sinulta:
  • Sujuvaa suomen ja englannin taitoa
  • Maatalousalan ymmärrystä tai kokemusta
  • Palkanlaskenta- ja henkilöstöhallinnon osaamista
  • Tietoteknistä osaamista (Procountorin käyttötaidosta plussaa)
  • Oma-aloitteisuutta, joustavuutta ja käytännön järkeä
  • Mahdollisuutta laskuttaa työstäsi oman yrityksen kautta
 
Tarjoamme:
  • Osa-aikaisen ja joustavan yhteistyön (min. 10h/vko)
  • Mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön
  • Pitkäkestoisen ja luotettavan yhteistyön
  • Toimivan, rennon ja käytännönläheisen tiimin tuen
 

 

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 7.11. Aloitamme haastattelut hakuajan ollessa vielä käynnissä, ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa: henkilöstöasiantuntija Maiju Jukarainen maiju.jukarainen@agrikumppanit.fi / 0443229502